Witam serdecznie!
Proszę Państwa, w sobotę otrzymałam dostawę produktów zamówionych w Biedronce, ale dostawca, pan Sabastian, nie dał mi paragonu, ktry jest dla mnie ważny. Nie mogę znaleźć w internecie żadnego kontaktu telefonicznego do jakiejkolwiek Biedronki, aby zdobyć jakieś informacje. Nie wiem, w którym sklepie dokonano zakupu. może Państwo pomogą mi znaleźć wyjście z tej sytuacji. Dostawca, pan Sebastian nie odpowiada na moje telefony. Zakup został dokonany na kwotę około 376 złotych, w dniu 18.kwietnia około 8.00 - 9. 00 rano.
Pozdrawiam, Grażyna Tomczyk
Opinia (1)
Grażyna 20. kwi 2020 przy 10:45
Witam serdecznie!
Proszę Państwa, w sobotę otrzymałam dostawę produktów zamówionych w Biedronce, ale dostawca, pan Sabastian, nie dał mi paragonu, ktry jest dla mnie ważny. Nie mogę znaleźć w internecie żadnego kontaktu telefonicznego do jakiejkolwiek Biedronki, aby zdobyć jakieś informacje. Nie wiem, w którym sklepie dokonano zakupu. może Państwo pomogą mi znaleźć wyjście z tej sytuacji. Dostawca, pan Sebastian nie odpowiada na moje telefony. Zakup został dokonany na kwotę około 376 złotych, w dniu 18.kwietnia około 8.00 - 9. 00 rano.
Pozdrawiam, Grażyna Tomczyk
Dodaj komentarz Biedronka, Lublin Magnoliowa